löv löv löv

gud jag är så dålig på att skriva. jag har så mycket i huvudet just nu. allt nytt jag lärt mig på jobbet är mycket att ta in. men väldigt roligt, det ska tilläggas. tror att vi kommer få det superbra på home nu (det hade vi innan också). förhoppningsvis blir jag mer varm i kläderna snart och känner mig tryggare. virrvarret börjar ju faktiskt sakta men säkert lugna ner sig. det känns bra.

och snart är det jul och jag har snart köpt alla mina klappar klart. imorgonkväll kommer kristine hit och vi ska dricka glögg och slå in paket. innan dess ska jag försöka få tag i resten av allt jag vill köpa så jag hinner slå in allt imorgon. vi får väl se. men ikväll ska jag inte göra något sånt, ikväll ska jag till mats som jobbar på vår lovesavdelning. han har inviterat hela homegänget dit för att se på hans nya lya. koselimos. ska väl börja bege mig snart. för jag måste nog hem ganska tidigt eftersom imorgon börjar arbetsdagen 07.00. huah!

well, kärlek och sånt. ser fram emot att träffa alla hemma på jul. och äntligen har riktig vinter kommit till tigertown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback