21.23

jag undrar om jag någonsin har firat en hjärtansdag på speciellt vis. jag tror inte det? eller jo, en gång hade ju mamma, jag och lillan överdriva-vecka runt alla hjärtansdag och gjorde fina gester och gav varandra presenter hela veckan. mest för att det var roligt egentligen. men annars inte. likaså denna 14 februari. jag har förvisso hunnit träffa många människor som jag tycker jättemycket om, men utan någon större tanke på att det är just idag som jag borde haft med presenter och ditten och datten. tror helt enkelt inte att det är något för mig. jag gick en morgonpromenad med lillan till stan, jag fick lunch hos ingrid och tog massa fina bilder på doris, jag var till maxi med herr collin och senare såg på film där medan han sov, jag har ätit kalorifylld mat med min syster, pappa och halvfamilj tove. och nu bär det snart iväg till hotellgatan igen för fortsatt filmvisning. det är min dag, helt säkert inte tillräcklig för många hjärtansfirare. men för mig alldeles lagom och jag gillar att hinna med många fina människor på samma dag.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: c

hjärtigast för mig är att du är i sweden.



<3.

2011-02-15 @ 00:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback