a walk to remember

kvällens syssla på markveien har i vanlig ordning varit film. denna gång fick det bli a walk to remember. den har jag inte sett sedan jag var ganska liten och mindes bara vagt. hade för mig att den var ganska sorglig men fin. sanna var ungefär på samma plan som mig, så vi såg den. herregud! den är ju dödstöntig. eller, dåligt skådespeleri i allafall. men trots detta var den en helt okej fredagsfilm. ganska mysig, och som alltid lyckas jag klämma fram ett par tårar till just såna här filmer. men det är tråkigt när man haft såna förväntningar och så lever filmen inte alls upp till dem. eller, det känns så hårt att säga så. jag tyckte ju att den var mysig. men bra? jag vet inte var på skalan den hamnar då. hur som helst, nu har jag åter igen sett den i allafall!

nästa film jag vill se är när mörkret faller. det var min nya chef som rekommenderade den för mig. hon hade sett den med maja och fanny och tydligen mår man riktigt dåligt av den. precis såna filmer gillar jag. som beror så det känns i hela kroppen. jag ska se den, och sen må dåligt. ungefär som med bastöy. det var min värsta på länge. åh, tänk om jag kunde ha som yrke att bara se på bra filmer. i allafall extrajobb. eller.. det duger ju ganska fint som intresse. hur som haver! imorgon far jag till karlskoga. vi ses där.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback