scheuk

det är så skönt att bli sjuk igen efter att ha varit frisk i ungefär 1,5 vecka. för precis innan det hade jag ju varit sjuk i 4 veckor. inte sådär sjuk så jag måste vara hemma från jobbet. nej nej, utan sådär sjuk så man egentligen inte räknas som sjuk. kanske mer hängig. men fortfarande extremt slitsamt då det tar på krafterna att bara andas. att bara sova. jag måste anstränga mig till mitt yttersta för att höra något då locket i öronen är tillbaka, och jag kan mest äta saker i flytande form då hela halsen är svullen. åh jag älskar verkligen vinter, kyla, förkylningar, feber och hosta. kanske mitt topp 3 bästa i hela världen.

nåja, för att lämna resten av ironin kring underbar förkylning bakom mig kan jag ju bara glädja mig åt morgondagen. då ska jag till bjurtjärn och hämta den där fina vita hårbollen som ska få följa med mig hem till tigerstaden. hela sjukgrejen känns lite bättre då. plus att jag fortfarande ha semester ett par dagar så egentligen bör jag inte klaga alls! jobbar visserligen på lördag, men jag hoppas och vill att jag ska vara en ny människa tills dess. därför ska jag trycka c-vitaminer tills jag storknar nu ett par dagar. och stanna inne. och inte alls gå på statt. aldrig mer tror jag dessutom är mitt mål när det kommer till statt. ja. helt klart bra antal.

nu ska jag gosa ner mig i soffan hemma hos pappa. han ska laga hamburgare till oss. jag älskar hemmalagad hamburgare. och så tror jag inte att jag ska röra på mig så mycket mer idag. jag vill verkligen bli frisk och framför allt kry.

utöver detta har jag haft bra dagar hemma. mycket primetime med både kusin & doris, syster & far (och katt) samt herr collin. och åter igen älskar jag att vara i karlskoga där tiden går så lagom fort och stressen inte alls finns på samma sätt som i oslostaden. just nu längtar jag inte hem alls. kanske bara till min sambo.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror bestamt att du ar sjuk av langtan efter mig. hohohooho!

2011-02-16 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback