fabfabfab

anledningen till dåliga uppdateringar är för att mina dagar bara flyger förbi! stockholm sön-onsdag gick som en dans. det var jätteroligt med home-kurs men oj så sliten jag var efter jobbet varje dag. så många intryck och nytt jag lärt mig så huvudet var sprängfullt. hann med att träffa herr haldert några timmar vilket jag alltid uppskattar. vi har en tendens att bara träffas en gång om året men just den traditionen håller vi hårt på. annars har jag bara sovit i stockholm. jag planerade att hinna med stan, att hinna med att träffa mamma och massa andra saker. istället har jag jobbat, ätit mat och sovit. det är allt min kropp och själ har orkat. är det inte kroppen som varit jättesliten så är det huvudet. mycket märkligt. men det är väl så när man får mer information än vanligt och vardagsrutinerna rubbas. hur som helst har jag haft det bra, hade som sagt gärna träffat mamma när jag väl var där. så det var det jag egentligen saknade. annars gav sthlm mig det jag hade väntat mig. hann till och med träffa lillan lite snabbt! mycket intensiva och lärorika dagar. och nu längtar jag bara tills vi ska börja jobba på och sen också öppna den nya butiken. ska bli så spännande att få vara med från början i en butik. och inte vilken som helst, utan oslos nya flaggskeppsbutik! blir awesome im sure, så är någon i oslokrokarna någon gång framöver - titta in i min nya fina enormt stora butik! dessutom har jag hunnit lära känna min nya chef och en jag ska arbeta ihop med på home. helt underbara tjejer båda två! jag ser så fram emot detta. även om bryggan varit mitt hjärta i två år nu är jag redo att gå vidare. men bryggan kommer alltid ha sin plats i hjärtat. det är en sak som är säker.

ikväll har jag spontanträffat josie och sofi. vi hade en vin & ciderkväll och pratade kärlek, jobb, lägenheter och allt annat som livet innehåller. mycket trevligt och jag gillar mina sandefjordstjejer.

förresten, jag har inte bara världens bästa sambo (och snart världens bästa katt), världens bästa jobb, världens bästa nya chef, världens bästa lägenhet & världens bästa familj. jag har även världens bästa vänner! igår fick jag ett mail från kära anna granström - som jag saknar dagligen - där det stod såhär;

"Hej basta basta!
Vill du se pa Coldplay i sommar? (bladdra ner) JA men jag visste val det.. dom spelar i GBG den 28 juni. SKa vi boka innan det blir slutsalt?? (fortsatt bladdra)FORSENT! Du har namligen redan en biljett sa nu maste du banne mig folja. (och det kan vara lite som en valdigt forsenad fodelsedagspresent) Puss."

älskade granström! kom hem så fort du kan!

ja, livet känns bara helt fantastiskt dessa dagar. jag skiter i att det är kallt, att snön kommit tillbaka när jag hoppades på tidig vår, att jag är sliten och trött hela tiden och att fattigdomen är ett faktum. jag mår bra. jag gillar mitt liv och jag skulle inte byta det mot något i världen.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Sofi

<3

2011-02-10 @ 23:39:53
Postat av: Mamma Anna

Jag saknade dig också. Men ibland så är det som det är. Vi får ses en annan gång. Roligt med Coldplay!

kram Mamma

2011-02-11 @ 07:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback