21.16

jag är så trött! jag behöver semester! vilken jäkla tur att jag går på semester idag då. om en timme ska jag vandra ner till stationen, hoppa på en buss i sällskap med johanna och sen far vi mot karlskoga och putte i parken. ska bli kul att få med mig mina oslokärlekar hem och visa min stad, mitt hus, min familj och mina vänner. känns riktigt bra att dom ska med. anna är fortfarade dålig sedan förra helgens festivalande, så hon joinar på lördagen. just nu ser jag inte fram emot nattbussen mer än att jag hoppas att jag sover typ hela tiden. men det ska bli skönt att komma hem. jag älskar hem. och sthlm ska också bli kul. och ume kanske mest av allt. norrrrland. mömma. okej. nu ger jag mig. packa i snabbfart.

tjärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback