ume/vindeln so far

dags för en punktlista över vad som hittills upplevts i norrrrrland:

1. jag har sett och tagit bilder av VINDELNS KYRKA
2. jag har blivit duttad på av en avhuggen älgfot av annas jägarpappa. dödsäckligt
3. jag har fått en tour genom vindeln och vet att lennart fixat breda trottoarer
4. jag har ätit thaibuffé i ume
5. jag har sett i gamla skolkataloger
6. jag har fått bildbevis på att min katt fortfarande lever och mår bra utan mig
7. jag har blivit lovad att få känna på norrländsk mygg, eftersom jag sa att jag inte blir myggbiten
8. jag har blivit kompis med frasse, jag som inte ens gillar taxar egentligen
9. jag har flugit. hit. utan att dö
10. jag ska flyga hem. själv. utan att dö

..jag vill egentligen visa massa bilder. men jag har ju ingen usbsladd med mig. sjukt dåligt kan tyckas. jag ska bättra mig. får ta med datorn och ta bilder med webcam framöver.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh vad mycket du redan hunnit. Ha det så kul i Norrrrrrrrrrrrrrrrrrlandet!

2011-07-13 @ 00:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback