vindeln dag 2

fortsättning på vad som skett under mina norrlänska dagar:

1. jag har gått broarna runt med familjen granström - inklusive morfar
2. jag har gått över en hängbro över vindeln-älven. utan att dö
3. jag har varit på konst i kvarn och sett på lokala konstnärers verk
4. jag har fikat kladdkaka och hallonsoda
5. jag har spelat jättestort plockepin och kastat frizbee med frasse
6. jag har matat en jägare med vegatarisk kost
7. jag har varit utomhus mer än inomhus
8. jag har käkat skogaholm-limpa till döds
9. jag har kvällspromenerat
10. jag har pussats med får och lamm

helt klart en händelserik dag åter igen. det är så skönt med semester här uppe! jag är så himla nöjd att jag for hit. jag får ett sånt där härligt lugn som jag får hos falimmen f. det är skönt med frisk luft och lagom mycket att göra. och att vara utomhus, imorgon ska vi fara till lycksele djurpark och se på björnar och renar. plus gå i barnens zoo och klappa getter och lamm. kanske också grisar. egentligen skulle vi försöka hinna med forsränning imorgon också, men det blev för stressigt. känns bra att då istället välja bort och ha åter igen en lugn och skön dag i sällskap av familjen granson. nu på tal om familj ska jag och anna käka chips med dip och se modern family. nom nom. heja sverige damer!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh vilken fin dag. Så bra du verkar ha det.

kram mamma

2011-07-13 @ 23:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback