blodad tand

HELL! nu har jag ont i käften igen. jag är så troligt trött på att ha ont i min mun. idag har tandläkaren ryckt ut en visdomstand där uppe samt bränt bort massa tandkött och hud därnere. min mun ser ut och mår som ett helvete. det värsta är att snart släpper bedövningen helt, och än får jag inte bli bästis med mina nyuthämtade smärtstillande. illa illa. jag bävar inför kommande två-tre timmar som jag förmodligen kommer lida otroligt mycket under. jag vet, jag tjatar om dessa tänder, jag vet det. jag är lika trött på det som alla andra. om inte mer. varför ska alla tänder börja krångla inom loppet av två månader? orättvist och idiotiskt säger jag om saken. men nog om klagerier. imorgon bär det av emot göteborg med älsklingsanna. det ska bli ruskigt bra. plus att vädret tydligen ska vara fint. mycket positivt. att jag dessutom får en heldag med mathilda sen gör ju inte saken sämre. jag gillar nog göteborg, trots att jag inte varit där på kanske fem år. minst. snart ses vi igen älskade chris, hoppas du sjunger för mig och bara mig!

nu ska jag spotta lite blod och sen se klart på the gladiator och klappa katt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

önskar dig en trevlig resa/konsert.. och jo jag känner Chris :)

2011-06-27 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback