festivalala

okej. så nu är jag hemma från where the action is-dagen. oj vilken fantastisk dag att se coldplay på! vädret var strålande, publiken var awesome och sällskapet var oslagbart. jag är med andra ord otroligt nöjd över den spenderade tisdagen. onsdagen gick inte av för hackor den heller då jag vandrat gatorna runt ihop med mathilda. hon har visat lite av sitt gbg och sånt tycker jag alltid om. andras bilder av städer. och då jag hittar i göteborg ungefär som en bortsprungen är jag väldigt glad över att se allt runt om avenyn som vanligtvis är cirka där jag vågar hålla mig. mycket trevligt. solbrännan på axlar och kinder kunde gärna varit lite skönare än vad det är, men annars har det varit underbara dagar. inte nog med det. förhoppningsvis fortsätter det i samma veva! påväg hem nu ikväll fick jag nämligen ett samtal av emma som säger att "hej, jag har en extrabiljett till P&L, kom hit" ja, varför inte tänkte jag. började fibrilt ringa runt till alla trådar jag kunde dra i, i hopp om att någon kan jobba för mig dessa sista dagar i veckan så jag kan få avnjuta borlänge och falun ännu ett år. hittills har det gått bra, så nu är det bara samtalet till jobbet imorgon och dubbelkolla att dom är okej med byten och så vidare. vi får väl se. så, om allt går vägen sätter jag mig på en 7 timmars svettig busstur direkt till freden och kärleken imorgon. hade ju varit minst sagt FAB! jag försöker att inte se några problem utan att allt går att lösa. vem bryr sig om jag inte har några pengar kvar sen. jag har då ju haft en fantastisk sommar.

hur som haver, ska försöka packa lite nu. hoppas alltså fullt på att jag får åka imorgon. woop!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

oj hej och hå.. håller tummarna för att du kom iväg då :)

2011-06-30 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback