bös

jag vet inte riktigt vad som skett, men jag har haft en internettorka. inte alls haft lust att dela med mig av vad jag gör, eller läsa om vad andra gör den sista veckan. idag försöker jag ta tag i det igen, mest för att det är för kallt för att vistas utomhus. så okej, sedan sist har emma varit här på besök över helgen. jättemysigt vi har bara spelat spel, solat, druckit vin och snackat skit. precis som det ska vara goda vänner emellan. sen har jag jobbat. haft yrsel. sovit mycket. inte städat speciellt mycket. men plockat. idag har jag en såndär fixadag. försöker leta upp vem som är min fastlege så jag ska kunna få recept mot flygrädsla. bokat biljetter till umeå med anna. färgat håret igår hos anna. gjort tråksaker men sånt man ibland behöver ta tag i. som att betala räkningar och inse att åter igen har jag ftt för lite lön. suck vad det ska krångla always. jag är trött. matt. jag vet inte varför. men jag lever, tänkte bara berätta det.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag tycker det är skönt att du lever!

ILY

mamma

2011-05-05 @ 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback