lille jag

idag har jag inte varit kaxig överhuvudtaget. för tidigt imorse var jag iväg till tandläkare fredrik som opererade ut en tand på mig. helvete vad det knakade. och ont har det sedan gjort hela dagen. jag känner mig ynklig och liten, och vill helst bara ha mamma eller pappa här så jag får vara liten och ha ont och bli omhändertagen. usch. min kind är sådär löjligt stor igen, som att jag imiterar en hamster med allt för mycket föda i käften. jag känner mig bitter och inte alls redo för att arbeta imorgon. men vi får väl se. jag har i allafall lyckats få i mig ett par ägg och lite kräm idag. hoppas på bättre matlust och ätteknik imorgon. tills dess tänker jag fortsätta knapra piller och tycka synd om mig själv. det som är ett plus i hela den här processen är att nu snart är det över. aldrig mer ont i den där förbaskade tanden. bara en jäkel kvar nu. sen är det hasta la vista onda visdomständer.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh precis så kände jag med.. att Oslolandet är för långt bort när någon är sjuk.. krya på dig!

Älskar dig och tänker på dig hela tiden.

2011-05-20 @ 06:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback