mandag

uppe med nästatuppen. idag är jag ledig. det ska firas med att göra massa duktigheter. jag börjar med de tråkigaste för det är alltid bäst. betalning av räkningar. efter det ska jag äta massiv frukost och se på american psycho. håller tummarna på att henke kommer hit vid 11 och hjälper mig. då ska jag nämligen möblera om. vi var ju och hämtade soffan igår. den är fantastisk! synd bara att den är för stor att stå på den vanliga väggen där soffan ska stå. istället slänger vi om vardagsrummet spegelvänt. och för att undgå solreflektioner i tvn tänkte sanna och jag ta en tur till ikea i eftermiddag för att köpa någon form av mörlläggning. kanske hellånga gardiner bara som är lite tjockare. det hade sett pampigt ut här. men vi får väl se. passar bra nu också när vi ska ha gäster som sover här, så de slipper vakna klockan 5 då solen dyker upp. annars idag har jag inte massa att ta tag i. tänkte kanske träffa maja lite senare för hon behövde hjälp med något vad det var. njuta av ledigheten kanske vore något. om vädret håller sig kanske jag tar med mig en filt och bok till parken. men först frukost.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback