torsdag

endel borde verkligen släppa taget, lägga saker bakom sig, gå vidare. inklusive jag. även om det inte är mig detta handlar om. jag ser på factory girl och äter det enda jag har hemma. nudlar med ketchup och creme fraiche. förifan vilken mat. nästan som om jag vore student. lönen kunde inte vara mer välkommen än nu. men istället för att duscha, packa inför karlskoga eller sova tidigt sitter jag här. ser på min film och loggar in på banken var 10 minut i hopp om att lönen landat. den kommer inte landa innan helgen, jag bara vet det. men hoppas går ju. imorgon kommer gå fort, hoppas jag. jag vill bara hoppa på tåget och fara hem till charles och alla kärlekar jag har där. speciellt kattonen. han är så fin han. böh. idag skriver jag lönlösa (hah lönlös, det är ju jag idag!) saker utan betydelse. men jag vet inte. fortfarande har jag inget att skriva. varken här eller någon annanstans. idag har jag städat badrummet. det blev fint. ulla snorkar för att hon inte har en lika stor nos som andra katter. hon visslar, piper, snarkar och snorkar. lillan. hela mitt hjärta. okej, nog för idag. oslo är kallvarmt idag. och mycket förträffligt. gossipgirl säsong 3 är äntligen klarkollad, och ingen är ledsnare för det än jag. suck. jag behöver säsong 4 snarast. lite upprättelse av diverse fel. allt är så mycket lättare på tv, och jag behöver inte vara kryptisk alls.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback