alella fyrverkerier

igår och ida blev två ordentliga fixardagar. idag har jag återigen plockat och ordnat. jag har börjat hitta inspiration till blivande vintertatuering. helst vill jag göra den innan detta året är slut, för att inte bryta trenden med en om året. vi får se. kanske får bli en liten nu innan och sen det stora projektet efter nyår någongång. hur som helst tänkte jag lägga upp lite fler barcelonabilder. har lagt upp på bdb men där blir det ju inge vidare intryck. så små så små. så de hamnar här också. strax kommer en snubbe hit och ska fixa iordning vår dusch. vi ska äntligen få en ordentlig, känns bra. jag värderar att köpa med ett nytt drapperi hem efter jobbet idag så att badrummet känns färdigt. sen kan jag börja göra fint och nytt i andra rum. mitt eget står på tur. jag vill köpa en lite smal bokhylla. en ljus. så jag får plats med alla mina pryttlar och mojänger där. kanske lite ramar och sånt också. ja, vi får väl se. på fredag åker jag till mamma. och på söndag är det dags för konsert ihop med lillan och sus. tror det blir skitbra ärligt talat. jag längtar. nåväl, bilder var det ja. de här är från då vi var i alella på vinfestival och alla förklädda människor sköt fyrverkerier.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback