söndagsönskelista

idag har jag gjort en lista. på saker som jag borde göra. oh jag har snart gjort alla. det känns awesomeness faktiskt. nöjdhetsnivån är mycket hög. sen fortsatte jag på temat listor och gjorde mig en önskelista för just denna söndag. och för att det inte skulle bli lika tråkigt tänkte jag att ett kollage på alla dessa fräna ting vore på sin plats. TADA!



1) väggupphäng till min gitarr 2) en symaskin 3) tatuering - helst idag 4) LP-skivor med guldbra musik 5) tillexempel the smiths som jag fått dilla på just nu 6) en lomo diana kamera 7) how i met your mother-boxset

det var väl egentligen det jag önskar mig just idag. säkert något annat, eller snarare något mer, imorgon.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback