böhölölö

jag är sjuk. inte sjuk så att jag är hemma från jobbet. men sjuk så att jag inte orkar göra annat än jobba och slappa. min hals är idiotisk och gör ont och jag hostar. nu har jag gjort lite te. men jag har ingen honung. suck. ska försöka redigera lite spanienbilder. ulla jamar och jag vet inte vad som är fel. hon har jamat sedan igårkväll. jag hoppas att hon löper och inte har ont. försökt googla fram lite resultat och tydligen kan de börja löpa när de är 9-10 månader och på sensommaren. det vill säga ungefär nu. jag är glad att jag har en katt med inte allt för gäll stämma. men hon jamar hela tiden. och jag ser på greys. och dricker te. jag orkar egentligen inte jobba för jag har ingen energi. sjukenergin har nått sin botten. hate it. hur som haver, jag ska försöka rycka upp mig. verkligen. äta frukt möjligtvis. men först mer greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback