kolmårdis födelsedagskos



vi var lite tidiga till kolmården och bestämde oss att fika på fiket, som det hette.



det regnade, buhuu!



fika daddster



innan vargarna hann vi med lite apor och ormar och sånt, det var himla koseligt.



kungspytonen är så fin i skinnet.



korgapppa



pilgiftsgrodor fanns.



nån annan himla groda.



skallar låg lite här och var, eller, mest här då.



mungo! fakta om mungos: dom är snabbare än kobror. och dödar kobror.



kroko fckin dil! (eller som det heter på fikonspråket; fikodil krokon)



och den här var äckelstor. någon boa räknar jag med? han var tjockare än mitt lår!



pirre. dom glittrade så fint, men har aldrig tänkt på att dom har underbett innan.



en jäkla haj, den var ganska stor och simmade lugnt så att säga.



NEMO & DORIS VA DÄR! finfinaste små clowner och vad den blåa heter har jag inte en aning om.

..vargbilderna (som var den egentliga anledningen till att vi var på kålis kommer snart!)


Kommentarer
Postat av: lilly

JAG GILLAR NÄR DU UPPDATERAR DIN BLOGG

2012-04-26 @ 23:46:07
Postat av: Kajsicken

fikodil krokon) - kul att du redan bloggar med fikonspråekt; lätt bättre än de latiska namnen på djuren, ha!



btw, heter djuret verkligen mungo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback