mixtape

lite bilder från vad jag pysslat med de senaste veckorna.



vi kan väl börja här; vaknade efter en rödvinskväll hos josephine och skulle klockan offantligttidigt möta lillan på stationen.



ganska dött på lökkan tio på morgonen en skärtorsdag



sen kom vi äntligen hem och en kär återförening mellan katt och sis inträffade.



vi gör sällan mycket när lillan är här. det är så skönt. vi ser på film, lagat mat, promenerar och pratar strunt. ibland kollar vi på ulla när hon dricker också. skum människovalp dendär.



lagade massa burritos hela helgen. med olika tillbehör. och fick användning av min servettsamling (köper alltid på mig servetter - fått från mormor tro? - och använder sällan. kanske för att jag sällan har middagsgäster?)



jelly bellys, JEEEY! buttered popcorn är så god att jag skulle kunna leva på det i en vecka. kanske.



förstår inte hur vi kan vara singlar? jagmenar, charm 1 & 2 säger hej!



en dag gjorde vi sushi, det blev faktiskt riktigt bra.



eller ja maki blev det ju bara. men det var också gott.



ulla ba; GE MIIIG!!



en dag gick vi till birkelunden och hängde med några peeps.



många faktiskt.



ullevi blev upprörd när lillan åkte hem, sen dess har hon sett ut såhär.

summasumarum: mycket fin och lugn påsk.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh fina bilder!

2012-04-25 @ 20:39:25
Postat av: lovisa/polichinelle

maki är ju de godaste! åh, vill äta sushi med dig!

Postat av: lilly

MEN UUUuuuUuuuuLLAAaaaAAAAA! Hahahaha

2012-04-26 @ 23:47:36
Postat av: Kajsicken

Har du en tatuering på insidan överarmen?

2012-04-28 @ 09:25:17
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback