tisdag rrr

nu är det enbart fyra arbetsdagar kvar tills jag får lite välförtjänt semester. okej, det där lät som att jag sluter ihjäl mig på jobbet. det gör jag inte. men jag sliter. och nu ska jag ha semester. och jag ska inte göra ett smack! så jävla skönt. jag ska först till gbg och hälsa på lillan, emma och mathilda (jag har kanske glömt säga det till dig tilla men jag tänkte hälsa på dig! eller i allafall träffa dig! eller i allafall fråga om du har tid att träffa mig!) sen vidare till karlskoga och umgås med pappa. och alla andra som jag aldrig hinner spendera kvalitetstid med när jag är hemma på besök. kanske en tur till örebro också. det är allt för sällan jag hinner med. jag vill dricka kaffe och tjata strunt med alla i en evighet, amen. hur som haver, ska snart traska iväg till jobbet och göra 25% av veckans återstående arbetstimmar. idag är jag motiverad. igår också. sådär löjligt så jag är onödigt trevlig. men det är skönt också, att vara trevlig. bö. jaja. jag vill ha med min symanskin hit så jag kan bli kreativ nån endaste gång. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback