19.56

hade planerat att fara till ikea idag, måste köpa en till hylla. mitt rum börjar se ut som jag vill nämligen, det enda som saknas - just nu - är en hylla i zink. köpte en häromdagen men insåg att jag måste ha en till. men då ingen ville bli med som sällis struntade jag i det, provade ikea ensam för en stund sedan och det var ganska lame. MEN! imorgon får jag sällskap av line så då blir det av. men för att inte kasta bort dagen totalt bestämde jag mig för lite kreativt arbete istället. till en början målade jag naglarna, men insåg att jag borde göra något mer. så fortsatte på min tavla + började på ännu en. riktigt roligt med neonfärgade akrylfärger såhär på våren. så snart har jag förhoppningsvis några roliga alster att hänga på väggarna i mitt rum. just beige är inte alls min färg så varför inte liva upp lite, tänker jag.

well, efter dagens pyssel blev jag tyvärr totalt lelös och kan enbart sitta hungrig i soffan och se gossip girl. anledningen är att jag inte har något inspirerande hemma att laga mat på, och jag orkar såå inte gå till butiken. värderar starkt att gå till noodle pie och köpa mig en sushi eller tofuthaigryta. tror att det får bli dagens kvällsmål faktiskt.

ulla mår bra, till den som undrar. hon är inte överförtjust i att vara med på bild längre men hon lever och mår bra i allafall, så det är ju gött antar jag. jag mår också okej, efter sjukchocken förra veckan börjar jag repa mig. ska till läkaren igen på fredag för att få svar på mina blodprov. ska bli skönt att veta vad som inte står rätt till i min kropp ärligt talat. för nu har jag varit sjuk/halvsjuk/lite sjuk/megasjuk en längre tid och är trött på det. tills dess försöker jag ta det lugnt så kroppen får hämta sig naturligt så snabbt som möjligt.

det var väl egentligen det jag hade att bjuda på denna onsdag.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback