21.40

har legat inför döden ett par dagar, och planerar att göra det resterande tid av den här veckan. hela min hjärnsubstans har snart runnit ur min kran och IQt börjar bli omänskligt lågt. förrutom detta förkylningssymptom har jag rejäla nysattacker samt hostan från helvetet. så ja, jag är självömkande. idag har jag varit hos min fastlege för första gången. han hette svein, hade grått hår och tappade mig på mängder blod. (ja en slight överdrift, men jag gillar inte att se mitt eget varma blod i några rör på en steril bänk bredvid!) så för att försöka bli människa igen efter dagar av soffliggande, filmtittande och fruktätande bestämde jag mig för läppstift och kamera. såhär gick det då.







haha! V for vendetta!







black swannnnnn, RAW!

..okej, så det var det roligaste jag gjort idag. värderar att fortsätta pillra på min tavla jag håller på med. för man borde alltid få ut något gott av dagarna - även de dåliga - och choklad + sagan om ringen räknas inte riktigt.

kärlek & snor
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

inte okey att vara sjuk.. hoppas du blir frisk snart!

kram mamma

2012-05-04 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback