böh&bös

jag börjar bli skapligt trött på huvudvärk. var till läkaren idag som sa att mina blodprover inte visade något onormalt.. ALLS! nehe, men varför är jag sjuk då? anyways. huvudvärken var det. börjar bli bästis med både paracett, ibux, ipren och alvedon. värderar även att byta doktor. inte för att någon annan kommer ge mig annat resultat, utan mest för att min nuvarande har noll intresse av sina pasienter. han är nonchalant och håller inte ens ögonkontakt när han pratar. det tycker jag är oproffesionellt och idiotiskt. man känner sig ivägen när man går dit, kanske inte rätt inställning hos en läkarmottagning? det positiva - enda positiva - är att det ligger ett stenkast från där jag bor, så det är inget styr med att ta sig dit. men suck, ska jag behöva välja på bra läkare och läge? dagens 5 minuters besök slutade på den ringa summan 180 nok och jag är lika ovis som innan. "du kan ju känna på det i en månad och komma tillbaka" JAMENSÅJÄVLABRADÅ. usch. tar ytterligare tabletter och försöker peppa inför jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback