äntligen höst.

Kära ni, jag har varit busybee senaste månaderna känns det som. Flytt på jobbet, planer på att flytta privat. Lägger massa energi på att orka saker och varit ungefär noll kreativ. Men sista veckan nu har jag varit sjuk, därmed hemma ganska många dagar. Plus att hösten kommit vilket jag älskar, för på hösten är man inne, eller ute med massa varma kläder. Huvudsaken att jag gillar hösten är att kreativiteten smyger sig tillbaka sakta men säkert. Har börjat måla igen och sådär, så skönt. Annars har jag väl inte väldigt mycket att berätta egentligen. Ullevi har fått en klippning som heter duga, hon var så tovig så hade inget val egentligen. Lite randombilder kommer här;
 
nyklippt ullevi 1.0
 
nyklippt ullevi 2.0
 
marknadsnougat jag bakade igår.
 
en liten godmorgonhälsning från fröken katt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh vad roligt att din blogg blir uppdaterad. Alltid lika kul att se dina bilder.
kram

2012-10-14 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback