sthlmhelg

jag var en tur till stockholm och min lilla mamma härom helgen. och nu när jag tydligen har någon form av bildflow kan jag ju lägga upp dom också.
 
efter att jag hade mött mamma på hennes jobb en dag tog hon med mig till Ösmo plantshop där vi åt vegetarisk buffé. (fine mor!)
 
såhär blev min blandning och ja, det var precis lika gott som det ser ut. bäst var rödbetorna med fetaost. YUM!
 
det tråkiga med att vara på just en plantshop och luncha är ju att man måste se på plantor då tydligen. mitt tråkigaste. så medan mamma gjorde det kollade jag efter roliga namn. detta blev nog favoriten.
 
så hann jag träffa den här lilla grisen med ett litet litet öra också. vi drack kaffe och åt kaka minnsan.
 
sen skulle jag och mor ut i trådgården och ta en bild på hennes nya hårfärg i motljus. då slängde jag på mig moderiktiga skor. något jag aldrig i livet trodde att jag skulle ha på mina fötter.
 
såhär fin och KNALLröd blev lilla mor i håret denna gång. tror det blev en fullträff den här gången! vi brukar alltid försöka hitta den perfekta rödfärgen till henne varje gång jag är på besök. efter det satte sig mamma vid symanskinen och sydde i hundra dagar så att jag skulle få en fin halloweenkostym att ta med mig hem. världens bästa hjärta.
 
kärlek
lala
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback